maanantai 3. syyskuuta 2012

Tänään!!

Mie en voi uskoa kuinka kauan tätä onkaan ootettu, mutta lähtö on viiden tunnin päästä! En vois olla yhtään innostuneempi eikä mua vois pelottaa yhtään enempää, tosi outo tunne eikä tätä oikeesti vieläkään ees tajua etten muka nuku omassa sängyssä vuoteen. Mulle käy ihan varmasti silleen että vasta ku kuukauden oon siellä ollu, niin sitte tajuaa. Mulla tuntuu myös tällähetkellä että ihan mikä tahansa pikku asia saa kauheen stressin päälle. Onneks mulla on niin ihania ystäviä että läksiäisiä on kumminki saanu viettää vähän liianki useaan otteeseen:D ihan part 5:teen asti haha.. ja läksiäislahjat on ollu parhaat! Kiitos tyttelit


love youuuuu emu <3




Ne jotka mut tuntee tietää että mie jätän kaikki ihan viime tippaan. Mulla on aina vähän semmonen periaate ku lähtee reissuun että kaiken saa ottaa mukaan mikä mahtuu laukkuun. Mie aloin pakkaamaan ja äitin avustuksella saatiin se laukku kiinni, mutta tosiaan painoraja lennoilla on 20kg ja mulla paino oli päälle 29kg:D ei se aluks tuntunu niin pahalta alkaa sieltä karsiin vähän niitä oikeesti turhia ja ylimääräsiä vaatteita, mutta sitte alko tosissaan turhauttaan ku se paino ei lähteny vaikka mitä otin pois... ja se että isi oli ostanu mulle viis pussia salmiakkia ei varmaan auttanu yhtään siinä karsimisessa. Sain mie sitte sen painon kohilleen ku viidennen kerran punnittin. Ja oikeesti kaikki tuliaiset painaa ihan hullusti! Mie en kyllä osannu kuvitella kuinka vähän todellisuudessa se 20kg oli. On se vähän hankala keksii mitkä vaatteet jättää ja mitkä ei, ku kumminki vuoden siellä on. Ja mulle käy just silleen että haluan piettää jotaki tiettyä vaatetta tiettynä päivänä, ja tässä tapauksessa seki on luultavasti pitäny jättää tänne. Siis eioo paha mutta toooosi hankalaa. Vaikka kyllähän mie tiiän että tuun ostaan sieltä ihan hullustii kaikkea. Vaatekaapin sisältö uusiks.

Tosiaan siis mulla lähtee 9:15 lento Helsinkiin ja Soffi tulee keskustasta sinne lentokentälle ootteleen munkaa lentoa Chicagoon. Mulla on käyny tosi hyvä tuuri ku ei tartte vaihtaa lentoja ollenkaan Helsingin ja Chicagon välillä, ja vielä ku jollaki toisella vaihtarilla on sama lento! Pääsee senkaa hölöttään yheksäks tunniksi. Elikkä siis vasta sitte ku oon päässy Usaan, niin lähtee jatkolento Flinttiin. Siinäki on kyllä vissiin 5 tuntia väliä mutta enköhän mie jotaki tekemistä keksi, jos sais nukuttua vaikka sillon. On varmaan vähän sekava olo ku oon päässy uuteen kotiin niin kello on paikallista aikaa about 23:00 mutta meijän aikaa kuus aamulla, hahah. Kivasti vielä silleen, ku siellä alkaa just heti tiistaina koulut niin pittää mukavasti samoilla silmillä sinneki, mie en varmaan tajua mistään mittään.

Niiijoo tytöt, tulkaa hakeen mun vaatteet pois! Voin kertoo että eioo melkeen mittään mukana eli kaikki mitkä jäi on teijän käytössä:) ja hakekaa tuottarit lainaan ettei ne jää ihan orvoiksi.


2 kommenttia:

  1. Vietä ikimuistonen vuosi! Rakastan sinua pieni<3 ;Soffi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mie pietan!!! taalla menee tosi hyvinX) ainaki tahan mennessa hahhahh..pitaa sopia jolleki paivalle skypetreffit, koita parjailla<3

      Poista